| Auteur |
Onderwerp  |
|
marc goovaerts
Machinist
Belgium
Berichten 415 |
Berichten - 18/09/2009 : 13:02:04
|
| Bedankt voor de tip en foto's Swa ! Maar wat heb je gebruikt voor je nieuwe koplampen ? Die lijken me wat hoekig uitgevallen. Moertjes ? |
 |
|
|
Michiel
Directeur NMBS
Belgium
Berichten 2465 |
Berichten - 18/09/2009 : 14:41:57
|
Deze reeks 59 van Roco met buffers, bufferbalk (zo lijkt het op foto) en doos zal niet lang op 1 euro blijven staan. 
groetjes, |
groetjes, Michiel Brussel-Noord anno 1920: puur exotiek en nostalgie in wording. |
 |
|
|
swa
Machinist
Belgium
Berichten 157 |
Berichten - 20/09/2009 : 16:59:20
|
Neen Mark, dat zijn gerecupereerde koplampringen van de "afbraak"kas (van de roco BR215 of de 59, dat weet ik niet meer precies!) Zoals in mijn beschrijving te lezen, het ik van de verwijderde koplampen het (witte) koplamp-ringetje losgesneden, en op de juiste plaats bij de "201" terug vastgeplakt, en met een fijn boortje erdoor gegaan, om lichtgeleiders te kunnen monteren van de binnenkant af. Maar bij het lossnijden zijn ze mogelijk niet meer helemaal mooi rond gebleven, in het echt valt het nauwelijks op, maar de makro-foto's tonen natuurlijk alle foutjes he... |
 |
|
|
Michiel
Directeur NMBS
Belgium
Berichten 2465 |
Berichten - 12/10/2009 : 13:56:48
|
| UITZONDELIJK aanbod: 4 buffers voor de Roco reeks 59 dieselloks. (ik heb geen baad bij deze aanbieding) |
groetjes, Michiel Brussel-Noord anno 1920: puur exotiek en nostalgie in wording. |
 |
|
|
marc goovaerts
Machinist
Belgium
Berichten 415 |
Berichten - 12/10/2009 : 14:27:30
|
citaat: Geplaatst door Saraan
UITZONDELIJK aanbod: 4 buffers voor de Roco reeks 59 dieselloks. (ik heb geen baad bij deze aanbieding)
Danke Michiel ! Tis het proberen waard, wetende dat er voor de reeks 59 een bufferepidemie is. addendum: Was wel vreemd: dezelfde aanbieder bood in een andere veiling de 59 aan, ZONDER buffers ! Had ze zogezegd later pas teruggevonden. En in plaats van z'n aanbod te veranderen, of de buffers er gewoon bij te steken, bood hij ze dan maar afzonderlijk aan. |
Bewerkt door - marc goovaerts on 14/10/2009 14:20:28 |
 |
|
|
Michiel
Directeur NMBS
Belgium
Berichten 2465 |
Berichten - 25/02/2010 : 10:50:21
|
Nog een uitzonderlijk aanbod betreffende deze diesellocomotief in USA. Misschien afspreken voordat jullie tegen mekaar opbieden? Ik heb geen interesse, en geen belang in deze aanbieding. 
 (klik op het plaatje)
groetjes,
|
 |
|
|
marc goovaerts
Machinist
Belgium
Berichten 415 |
Berichten - 25/02/2010 : 14:41:10
|
Bedankt Michiel ! Ik hou het in ieder geval in het oog. Hij heeft zelfs al z'n buffers nog. Vreemd dat er in de USA iemand zich geamuseerd heeft om het model te overschilderen. Zo zijn we natuurlijk we alle beschriftingen kwijt... |
 |
|
|
Roderik
Stationschef
Belgium
Berichten 976 |
Berichten - 25/02/2010 : 23:46:34
|
| Als ik mij niet vergis, werden die omschilderingen indertijd gedaan door het intussen verdwenen Verborgh. Op Louise-Marie rijdt ook zo'n model rond. Mooi model en inderdaad heel zeldzaam. |
http://ninoveterminus.fotopic.net |
 |
|
|
Roderik
Stationschef
Belgium
Berichten 976 |
|
|
ysbeer
Directeur NMBS