modelspoormagazine Forum
modelspoormagazine Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Alle forums
 MODELSPOOR, ANDERE SCHALEN DAN <H0>
 SCHAAL "N"
 Roco 23234, Serie 59
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Vorige pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 3

marc goovaerts
Machinist

Belgium
Berichten 415

Berichten - 18/09/2009 :  13:02:04  profiel weergeven  Reageer met citaat
Bedankt voor de tip en foto's Swa ! Maar wat heb je gebruikt voor je nieuwe koplampen ? Die lijken me wat hoekig uitgevallen. Moertjes ?
Naar boven

Michiel
Directeur NMBS

Belgium
Berichten 2465

Berichten - 18/09/2009 :  14:41:57  profiel weergeven  Bezoek Michiel's homepage  Reageer met citaat
Deze reeks 59 van Roco met buffers, bufferbalk (zo lijkt het op foto) en doos zal niet lang op 1 euro blijven staan.

groetjes,

groetjes, Michiel
Brussel-Noord anno 1920: puur exotiek en nostalgie in wording.
Naar boven

swa
Machinist

Belgium
Berichten 157

Berichten - 20/09/2009 :  16:59:20  profiel weergeven  Bezoek swa's homepage  Reageer met citaat
Neen Mark, dat zijn gerecupereerde koplampringen van de "afbraak"kas
(van de roco BR215 of de 59, dat weet ik niet meer precies!)
Zoals in mijn beschrijving te lezen, het ik van de verwijderde koplampen het (witte) koplamp-ringetje losgesneden, en op de juiste plaats bij de "201" terug vastgeplakt, en met een fijn boortje erdoor gegaan, om lichtgeleiders te kunnen monteren van de binnenkant af.
Maar bij het lossnijden zijn ze mogelijk niet meer helemaal mooi rond gebleven, in het echt valt het nauwelijks op, maar de makro-foto's tonen natuurlijk alle foutjes he...
Naar boven

Michiel
Directeur NMBS

Belgium
Berichten 2465

Berichten - 12/10/2009 :  13:56:48  profiel weergeven  Bezoek Michiel's homepage  Reageer met citaat
UITZONDELIJK aanbod: 4 buffers voor de Roco reeks 59 dieselloks. (ik heb geen baad bij deze aanbieding)

groetjes, Michiel
Naar boven

marc goovaerts
Machinist

Belgium
Berichten 415

Berichten - 12/10/2009 :  14:27:30  profiel weergeven  Reageer met citaat
citaat:
Geplaatst door Saraan

UITZONDELIJK aanbod: 4 buffers voor de Roco reeks 59 dieselloks. (ik heb geen baad bij deze aanbieding)

Danke Michiel ! Tis het proberen waard, wetende dat er voor de reeks 59 een bufferepidemie is.
addendum: Was wel vreemd: dezelfde aanbieder bood in een andere veiling de 59 aan, ZONDER buffers ! Had ze zogezegd later pas teruggevonden. En in plaats van z'n aanbod te veranderen, of de buffers er gewoon bij te steken, bood hij ze dan maar afzonderlijk aan.

Bewerkt door - marc goovaerts on 14/10/2009 14:20:28
Naar boven

Michiel
Directeur NMBS

Belgium
Berichten 2465

Berichten - 25/02/2010 :  10:50:21  profiel weergeven  Bezoek Michiel's homepage  Reageer met citaat
Nog een uitzonderlijk aanbod betreffende deze diesellocomotief in USA. Misschien afspreken voordat jullie tegen mekaar opbieden? Ik heb geen interesse, en geen belang in deze aanbieding.

(klik op het plaatje)

groetjes,

groetjes, Michiel
Naar boven

marc goovaerts
Machinist

Belgium
Berichten 415

Berichten - 25/02/2010 :  14:41:10  profiel weergeven  Reageer met citaat
Bedankt Michiel ! Ik hou het in ieder geval in het oog. Hij heeft zelfs al z'n buffers nog.
Vreemd dat er in de USA iemand zich geamuseerd heeft om het model te overschilderen. Zo zijn we natuurlijk we alle beschriftingen kwijt...
Naar boven

Roderik
Stationschef

Belgium
Berichten 976

Berichten - 25/02/2010 :  23:46:34  profiel weergeven  Bezoek Roderik's homepage  Reageer met citaat
Als ik mij niet vergis, werden die omschilderingen indertijd gedaan door het intussen verdwenen Verborgh. Op Louise-Marie rijdt ook zo'n model rond. Mooi model en inderdaad heel zeldzaam.

http://ninoveterminus.fotopic.net
Naar boven

Roderik
Stationschef

Belgium
Berichten 976

Berichten - 27/06/2010 :  17:33:08  profiel weergeven  Bezoek Roderik's homepage  Reageer met citaat
Eindelijk zou ik zeggen?
http://www.eichhorn-modellbau.de/PRODUKTE/SPUR_N/PUFFER/PUFFER_1044/puffer_1044.html
Vierkante buffers die kunnen dienen voor een 59...

http://ninoveterminus.fotopic.net
Naar boven

ysbeer
Directeur NMBS

Netherlands
Berichten 3773

Berichten - 28/06/2010 :  00:34:08  profiel weergeven  Reageer met citaat
Heel mooie koplampringen zijn te maken van z.g.n aderhulsjes
Dat zijn koperen busjes in wel tien maten met aan een zijde een prachtige ring.
De echte bestemming van die hulsjes is de aders van meer aderig snoer in een klem bij elkaar te houden )prof.spul)
wim

[IMG
NU NIEUWE FOTOS OP http://s29.photobucket.com/albums/c280/ysbeer/
Kijk ook eens naar de baan van mijn zoon: http://www.mijn-rhb.com/Sertig/sertig_nl_foto.htm
Naar boven
Pagina: van 3 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Ga naar:
modelspoormagazine Forum © Meta Media N.V. Naar boven
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000