modelspoormagazine Forum
modelspoormagazine Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Alle forums
 MODELSPOOR MAGAZINE
 Wedstrijden
 Tweede Minibaantjeswedstrijd (2010)
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Vorige pagina | Volgende pagina
Auteur  Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 14

factageklerk
Stationschef

Belgium
Berichten 725

Berichten - 05/07/2009 :  09:34:26  profiel weergeven  Reageer met citaat
Hoeveel inschrijvingen zijn er nu eigenlijk?
Naar boven

Dirky
Stationschef

Belgium
Berichten 908

Berichten - 05/07/2009 :  21:33:29  profiel weergeven  Reageer met citaat
Ben vandaag aan de bouw van het minibaantje begonnen... vorm van het landschap is in grote trekken opgebouwd...

Dirky
- THINKING OUT OF THE BOX -
Projekt NEDERBRAKEL Anno 1920
Naar boven

conducteur
Directeur NMBS

Belgium
Berichten 2232

Berichten - 05/07/2009 :  21:48:57  profiel weergeven  Bezoek conducteur's homepage  Klik om conducteur's MSN Messenger adres te zien  Reageer met citaat
Ikke ga morgen naar de houthandel.

Rian
Modelspoorland was nog nooit zo plezant.|2-rail,analoog,binnenkort digitaal. Motorola. |
Op weg met een minibaantje naar mechelen? Als dat geen mooie reis is?
filmpjes
website
Vanaf nu kun je mijn website bereiken op www.treinbaanrian.be Reeds meer dan2500 mensen waren u voor!
Naar boven

conducteur
Directeur NMBS

Belgium
Berichten 2232

Berichten - 07/07/2009 :  23:29:06  profiel weergeven  Bezoek conducteur's homepage  Klik om conducteur's MSN Messenger adres te zien  Reageer met citaat
voila, de eerste houtwerken zitten erop!
fotoreportage: http://users.fulladsl.be/spb20175/PDFSlideShow.pdf
verslag:http://users.fulladsl.be/spb20175/minibaantje.html

Rian
Modelspoorland was nog nooit zo plezant.|2-rail,analoog,binnenkort digitaal. Motorola. |
filmpjes
website
Vanaf nu kun je mijn website bereiken op www.treinbaanrian.be Reeds meer dan2500 mensen waren u voor!
Naar boven

Rochevalien
Directeur NMBS

Belgium
Berichten 1704

Berichten - 08/07/2009 :  11:35:38  profiel weergeven  Bezoek Rochevalien's homepage  Reageer met citaat
Hola,Rian demareerd en laat meteen het hele peleton achter zich!!!
maarrr de eindstreep is nog ver, gaat hij dit kunnen blijven volhouden???? wat gaat het peleton doen???? zijn er nog die een ontsnapping wagen???

Gerrit
Naar boven

Dirky
Stationschef

Belgium
Berichten 908

Berichten - 08/07/2009 :  13:05:43  profiel weergeven  Reageer met citaat
welke prijzen zijn er feitelijk te winnen... en nee, ik heb niet alle MSM's

Dirky
Naar boven

factageklerk
Stationschef

Belgium
Berichten 725

Berichten - 08/07/2009 :  13:55:30  profiel weergeven  Reageer met citaat
Ik zit nog maar aan het ontwerpen,tekenen tegen het einde van de week zal ik hopelijk hout kunnen gaan halen
Naar boven

Rochevalien
Directeur NMBS

Belgium
Berichten 1704

Berichten - 08/07/2009 :  16:10:57  profiel weergeven  Bezoek Rochevalien's homepage  Reageer met citaat
citaat:
Geplaatst door Dirky

welke prijzen zijn er feitelijk te winnen... en nee, ik heb niet alle MSM's

>>> kom in 2010 naar de prijsuitreiking, dan weet je het ,en wij ook ....

Gerrit
Naar boven

erik de noorman
Stationschef

Belgium
Berichten 1120

Berichten - 08/07/2009 :  20:16:04  profiel weergeven  Bezoek erik de noorman's homepage  Reageer met citaat
Wat gaat het worden?
Het idee zit in mijn hoofd nu enkel de tijd vinden.
Het heeft te maken met de gemeente Kapelle op den Bos, TP I TOT II, water en er zouden 2 spoorbreedtes in moeten verwerkt worden.

Erik

http://s20.photobucket.com/albums/b234/erikdeboeck2000/
Naar boven

conducteur
Directeur NMBS

Belgium
Berichten 2232

Berichten - 08/07/2009 :  21:02:03  profiel weergeven  Bezoek conducteur's homepage  Klik om conducteur's MSN Messenger adres te zien  Reageer met citaat
Zijn wisselbakken inbegrepen in de maximaal toegelaten oppervlakte? Volgens Tony niet, maar ik vraag het hier nog eens, dan weet ik het zeker.

Rian
filmpjes
website
Naar boven

Gerolf
Administrator

Belgium
Berichten 8426

Berichten - 08/07/2009 :  21:36:43  profiel weergeven  Bezoek Gerolf's homepage  Reageer met citaat
De oppervlakte van één wisselbak wel, zou ik denken. Dat is immers een schaduwstation, de andere bakken kan je beschouwen als een lift, en heeft dus dezelfde oppervlakte.

Groeten uit "Marche-en-Bières": www.meb.gerolf.be ** Modelspoor is plezant ** TPIII-H0-DC-Zelfbouw
Naar boven

conducteur
Directeur NMBS

Belgium
Berichten 2232

Berichten - 08/07/2009 :  22:20:27  profiel weergeven  Bezoek conducteur's homepage  Klik om conducteur's MSN Messenger adres te zien  Reageer met citaat
Ze moeten een 'klimspiraal' vervangen, daar een dergelijke spiraal niet te bouwen is op die opppervlakte. Er zijn twee aansluitingen voor een wisselbak, moet ik dan de opp voor elke aansluiting meetellen als er slechts een wisselbak is?

Rian
filmpjes
website

Bewerkt door - conducteur on 08/07/2009 22:33:09
Naar boven

Dirky
Stationschef

Belgium
Berichten 908

Berichten - 08/07/2009 :  22:20:59  profiel weergeven  Reageer met citaat
in MSM81 staat dat enkel "minibaantjes waarvan nooit foto's werden gepubliceerd" in aanmerking komen. Is het plaatsen van foto's op dit forum niet "publiceren"???

En mijn vorige vraag anders geformuleerd: "Wat was de eerste prijs in de vorige editie van minibaantjes?"

thx

Dirky
Naar boven

Gerolf
Administrator

Belgium
Berichten 8426

Berichten - 08/07/2009 :  22:48:04  profiel weergeven  Bezoek Gerolf's homepage  Reageer met citaat
@ Rian: er is één wisselbak, dus ook maar één keer die oppervlakte, hé
@ Dirk: als ik me goed herinner: een Jocadis-tweetje (de prijzen werden geschonken door diverse handelaars, de winnaar kreeg de eerste keus uit tien prijzen)

Groeten uit "Marche-en-Bières": www.meb.gerolf.be ** Modelspoor is plezant ** TPIII-H0-DC-Zelfbouw
Naar boven

modelbaanHO
Stationschef

Belgium
Berichten 704

Berichten - 08/07/2009 :  22:48:21  profiel weergeven  Bezoek modelbaanHO's homepage  Reageer met citaat
Rian,
Ik denk dat wanneer je slechts één wisselbak hebt die je verplaatst van de ene kant van je module naar de andere kant je slechts de oppervlakte van die éne bak moet tellen.

edit : op enkele seconden geklopt door Gerolf

Zoals eerder gemeld heb ik mij ook ingeschreven voor de wedstrijd. De voorlopige werktitel van het stuk is "tussen hemel en hel"...

Op dit ogenblik ben ik bezig om alles op papier uit te tekenen op schaal 1:1. Verder ben ik op zoek naar de juiste sporen. Waarschijnlijk wordt dat zelfbouw. Ik heb bij proto87 gevonden wat ik zoek maar de modellen die ik op mijn baantje wil laten rijden (en die ik reeds in mijn bezit heb) beantwoorden niet aan deze norm.

Luc.
NIEUWE URL --> http://www.modelbaanho.be

Bewerkt door - modelbaanHO on 08/07/2009 22:49:18
Naar boven
Pagina: van 14  Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina | Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printer versie
Ga naar:
modelspoormagazine Forum © Meta Media N.V. Naar boven
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000