Modelspoormagazine biedt zijn lezers 10 % kortingDe levering gebeurt met een verzekerde verzending van Bpack Secur.
Neem gerust contact op met abo@modelspoormagazine.be (of 0032 497 54 06 48) ivm de bestelling omtrent voorraad en berekening van de verzendkosten.

boeken bestellen Modelspoormagazine

• Formaat A4 liggend • 306 pagina’s • Kleurenfoto’s op kwaliteitspapier  • tweetalige teksten

Een volledig nieuwe uitgave in de Nicolas Collection over de meerspanningslocomotieven van de NMBS reeksen 11, 12, 13, 15, 16, 18 (I), 18 (II), 19 (II), 25.5 en 28 (II) met veel aandacht voor de treinsamenstellingen en met niet eerder gepubliceerde afbeeldingen. De aanbevolen verkoopprijs bedraagt 57 Euro maar : 
• Lezers van Modelspoormagazine en Spoorwegjournaal kunnen dit boek tot 10 april 2023 voorbestellen met een korting van 15% op de aanbevolen verkoopprijs. De prijs bedraagt dan € 48,45 te vermeerderen met € 8,50 verzendingskosten B Pack Secur. Prijzen gelden enkel voor verzendingen binnen België.

Hoe bestellen binnen belgië?

Schrijf het verschuldigde bedrag van € 56.95 voor 1 boek over op BE 68 0019 6090 6934 op naam van Media & Rail VOF, Leonarduslaan 10 – 2960 Brecht. 
Vergeet niet in de mededeling ‘meerspanning’ te vermelden alsook uw volledig adres.  Het boek wordt verzonden zodra het beschikbaar is.

Buitenland?

Voor verzending naar het buitenland contacteer aub de abonnementenadministratie per mail: abo@modelspoormagazine.be.

Na de fotoboeken over locomotieven en motorrijtuigen – een reeks die nog niet volledig is – start Thierry Nicolas met een nieuwe serie themaboeken. Hierin wordt aandacht besteed aan een welbepaalde Belgische spoorlijn, de langs deze lijn gelegen stations en uiteraard het treinverkeer zelf. Als eerste komt de zogenaamde Athus-Meuse verbinding aan bod, netjes gespreid over twee uitgaven. Het eerste boek behandelt lijn 165, de spoorverbinding vanaf de grensstad Athus tot in Libramont. Ook het korte stukje van lijn 155 van Virton via Lamorteau naar Ecouviez (Frankrijk) wordt kort belicht. Het tweede boek behandelt lijn 166, het vervolg van de Athus-Meuse van Bertrix tot in Dinant. 

De Athus-Meuse strekt zich uit over 141 kilometers en doorkruist hierbij Belgisch Lotharingen en gans het Ardens massief. Ze vormt één van de hoofdaders van het Belgische spoorwegnet. Lang was ze het terrein voor de zware goederentreinen richting Luxemburgse staalindustrie en lokale omnibusdiensten, gereden met motorwagens van de reeksen 43 en 45. De oude mechanische seinen gaven de spoorlijn een bijzondere charme. De lijn werd vanaf 2002 gemoderniseerd en geëlektrificeerd met 25Kv-50 Hz rijspanning en maakt nu deel uit van de belangrijke goederen-corridor Antwerpen-Basel/Lyon – Zwitserland/Italië. Beide boeken zijn hetzelfde opgevat: een korte inleiding met gegevens over de spoorlijn gaat de beknopte historiek vooraf, waarna station per station, stopplaats per stopplaats in beeld komt. De foto’s bestrijken zowel het stoomtijdperk (jaren vijftig) als de perioden voor en na de elektrificatie. Zoals bij de Nicolas Collection gebruikelijk worden zwart-wit beelden afgewisseld met kleurenopnames, een groot deel paginagroot afgebeeld. Een beknopt bijschrift geeft informatie over de foto. De nadruk ligt hier niet op de tractievoertuigen, wel op de volledige treinen en hun samenstelling. 

Ook de stationsgebouwen komen in beeld, eveneens in diverse perioden. Enige achtergrondinformatie over de stations ontbreekt, het is immers een fotoboek. Het grootste deel van de foto’s is niet eerder gepubliceerd, en komt uit de archieven van Thierry Nicolas, Michel Hanssens, Jacques-Henri Renaud, Ronald Mardaga, Jean-Claude Girard, Christian Schnabel, Horst Kraft en Serge Martin. De boeken over lijnen 165 en 166 vormen in feite één geheel. Het zijn geen lijnstudies, maar een mooi beeldverhaal doorheen de jaren en seizoenen van één van de mooiste spoorlijnen van België. 

Ze vormen beide een goede aanvulling op de eerdere uitgaven over tractiematerieel maar door het verleggen van de nadruk op ganse treinen vormen ze beslist een inspiratie voor voorbeeldgetrouwe treinsamenstellingen op de modelspoorweg. Enigste minpuntje vinden we de landkaart met het verloop van de spoorlijnen, die had best wat duidelijker gemogen. Met 288 pagina’s en bijna 500 foto’s per deel vormen ze een ideaal geschenk om jezelf – of anderen – cadeau te doen in deze donkere tijden. (GVM)

Door Thiery Nicolas, Nicolas Collection, uitgeverij Transnico International Editions, ISBN 978-2-930748-46-7 en ISBN 978-2-930748-45-0, liggend formaat 21,5 x 30 cm, tweetalig Nederlands-Frans, slappe kaft, 288 pagina’s, prijs  51,10 per boek incl. verzendkosten (7,90 Euro verzendkosten enkel België). Voor porttarieven buitenland gelieve ons te contacteren.

Na de fotoboeken over locomotieven en motorrijtuigen – een reeks die nog niet volledig is – start Thierry Nicolas met een nieuwe serie themaboeken. Hierin wordt aandacht besteed aan een welbepaalde Belgische spoorlijn, de langs deze lijn gelegen stations en uiteraard het treinverkeer zelf. Als eerste komt de zogenaamde Athus-Meuse verbinding aan bod, netjes gespreid over twee uitgaven. Het eerste boek behandelt lijn 165, de spoorverbinding vanaf de grensstad Athus tot in Libramont. Ook het korte stukje van lijn 155 van Virton via Lamorteau naar Ecouviez (Frankrijk) wordt kort belicht. Het tweede boek behandelt lijn 166, het vervolg van de Athus-Meuse van Bertrix tot in Dinant. 

De Athus-Meuse strekt zich uit over 141 kilometers en doorkruist hierbij Belgisch Lotharingen en gans het Ardens massief. Ze vormt één van de hoofdaders van het Belgische spoorwegnet. Lang was ze het terrein voor de zware goederentreinen richting Luxemburgse staalindustrie en lokale omnibusdiensten, gereden met motorwagens van de reeksen 43 en 45. De oude mechanische seinen gaven de spoorlijn een bijzondere charme. De lijn werd vanaf 2002 gemoderniseerd en geëlektrificeerd met 25Kv-50 Hz rijspanning en maakt nu deel uit van de belangrijke goederen-corridor Antwerpen-Basel/Lyon – Zwitserland/Italië. Beide boeken zijn hetzelfde opgevat: een korte inleiding met gegevens over de spoorlijn gaat de beknopte historiek vooraf, waarna station per station, stopplaats per stopplaats in beeld komt. De foto’s bestrijken zowel het stoomtijdperk (jaren vijftig) als de perioden voor en na de elektrificatie. Zoals bij de Nicolas Collection gebruikelijk worden zwart-wit beelden afgewisseld met kleurenopnames, een groot deel paginagroot afgebeeld. Een beknopt bijschrift geeft informatie over de foto. De nadruk ligt hier niet op de tractievoertuigen, wel op de volledige treinen en hun samenstelling. 

Ook de stationsgebouwen komen in beeld, eveneens in diverse perioden. Enige achtergrondinformatie over de stations ontbreekt, het is immers een fotoboek. Het grootste deel van de foto’s is niet eerder gepubliceerd, en komt uit de archieven van Thierry Nicolas, Michel Hanssens, Jacques-Henri Renaud, Ronald Mardaga, Jean-Claude Girard, Christian Schnabel, Horst Kraft en Serge Martin. De boeken over lijnen 165 en 166 vormen in feite één geheel. Het zijn geen lijnstudies, maar een mooi beeldverhaal doorheen de jaren en seizoenen van één van de mooiste spoorlijnen van België. 

Ze vormen beide een goede aanvulling op de eerdere uitgaven over tractiematerieel maar door het verleggen van de nadruk op ganse treinen vormen ze beslist een inspiratie voor voorbeeldgetrouwe treinsamenstellingen op de modelspoorweg. Enigste minpuntje vinden we de landkaart met het verloop van de spoorlijnen, die had best wat duidelijker gemogen. Met 288 pagina’s en bijna 500 foto’s per deel vormen ze een ideaal geschenk om jezelf – of anderen – cadeau te doen in deze donkere tijden. (GVM)

Door Thiery Nicolas, Nicolas Collection, uitgeverij Transnico International Editions, ISBN 978-2-930748-46-7 en ISBN 978-2-930748-45-0, liggend formaat 21,5 x 30 cm, tweetalig Nederlands-Frans, slappe kaft, 288 pagina’s, prijs  51,10 per boek incl. verzendkosten (7,90 Euro verzendkosten enkel België). Voor porttarieven buitenland gelieve ons te contacteren.

Modelspoormagazine Alstom reeks 41

De tweedelige dieselstellen van de reeks 41 zullen wellicht de laatste dieselstellen zijn die de NMBS besteld heeft. De eerste stellen van een reeks van 96 kwamen in dienst in 2002, en ze vervingen zowat alle dieseltreinen in reizigersdienst alsmede de dieselstellen van de reeksen 44 en 45. De dubbele stellen werden gebouwd door Alstom Barcelona, een primeur voor de NMBS. Ze werden bij hun uitlevering

ingezet op de ‘Athus-Meuse’ lijn (tot de komst van de Desiro’s) en op het gehele niet geëlektrificeerde net van de NMBS. Zoals in de Nicolas Collection gebruikelijk komen alle nummers van de reeks aan bod, meestal in een pagina vullende foto. Niets lijkt zo veel op een stel Reeks 41 als een ander stel Reeks 41, dus inzake rollend materieel is het (te) veel van hetzelfde. De enige variatie is de koppeling van de stellen, tot 3 stuks. Gelukkig maken de diverse fotostandpunten veel goed, en maken we een virtuele reis door het Belgisch landschap in de eenentwintigste eeuw. Mehano heeft van de reeks 41 een schaalmodel gemaakt dat thans op de tweedehandssite’s erg gezocht is. (GVM)

Door Thierry Nicolas, Nicolas Collection, uitgeverij Transnico International Editions, ISBN 978-2- 930748-61-0, liggend formaat 21,5 x 30cm, tweetalig Nederlands-Frans, slappe kaft, 176 pagina’s, prijs € 35.   (Portkosten: 7,90 Euro enkel België). Voor porttarieven buitenland gelieve ons te contacteren.

boeken Modelspoormagazine AM86

De tweeledige elektrische motorstellen van het type AM 86 (reeks 901-952) zijn inmiddels dertig jaar in dienst van de NMBS. Ze werden ontworpen voor snelle stopdiensten en kunnen dan ook snel optrekken, wat hen de bijnaam ‘Sprinters’ opleverde. Maar deze stellen zijn beslist beter bekend onder hun bijnaam ‘Duikbril’, verwijzend naar het karakteristieke front van het stel. Oorspronkelijk droegen ze de bordeaux-rode livrei, tussen 2012 en 2017 werden ze gemoderniseerd en van een frisse ‘new look’ livrei voorzien. Deze motorstellen werden hoofdzakelijk ingezet op de geëlektrificeerde lijnen rond Brussel en Antwerpen.

Zoals gebruikelijk in de Nicolas Collection komen alle nummers van de reeks aan bod, de meeste zelfs meermaals, soms in beide kleurstellingen, soms als enkel stel en vaak ook gekoppeld met een ander stel van dezelfde reeks. Alle foto’s zijn in kleur, de meeste pagina vullend. Omdat niets zoveel lijkt op een AM86 dan een andere AM86 zullen vele liefhebbers wellicht ook aandacht hebben voor de diverse plaatsen op het spoorwegnet waar de foto’s werden genomen. Een aantal is in de loop van de inzet van de AM 86 behoorlijk van uitzicht veranderd, en zijn dus al historische opnames. Het type AM86 werd in model op schaal 1:87 uitgebracht door Van Biervliet. Lezers van Modelspoormagazine en Spoorwegjournaal kunnen dit boek met 10% lezerskorting bestellen bij MetaMediaGroep, onze uitgever. (GVM)

Door Thierry Nicolas, Nicolas Collection, uitgeverij Transnico International Editions, ISBN 978-2-930748-63-4, liggend formaat 21,5 x 30 cm, tweetalig Nederlands-Frans, slappe kaft, 96 pagina’s, prijs € 27. (Portkosten: 7,90 Euro enkel België). Voor porttarieven buitenland gelieve ons te contacteren.

In 1996 verscheen het eerste Praktijkboek Modelspoorwegen en ruim tien jaar geleden het ‘Praktijkboek Modelspoorwegen – Ontwerpen en bedienen’ van de hand van Gerard Tombroek. Einde september 2021 komt het ‘Praktijkboek Modelspoorwegen – Accent op Nederland en België’ uit. Dit nieuwe standaardwerk op staand A4 met hardcover telt 216 pagina’s, is rijkelijk geïllustreerd met 482 foto’s en 173 tekeningen en kost € 45,00. 

Hoe bestellen: voor lezers met woonplaats in België
Lezersprijs :  € 48,40 ( €38,25 + € 7,90 verzendingskosten B Pack Secur) – VOOR ABONNEES : € 46,15 (inclusief portkosten)
Schrijf het bedrag over op BE 68 0019 6090 6934 op naam van Media & Rail VOF, Leonarduslaan 10 – 2960 Brecht. Met vermelding van ‘Praktijkboek’ alsook uw volledig adres

* Nederlanders kunnen het boek rechtstreeks bestellen bij de uitgeverij Lycka till Förlag via de website www.lyckatill.nl en genieten van gratis port (binnen Nederland).

Scan de QR-code voor het kijken naar een flipbook met enkele uittreksels en de volledige inhoudsopgave.

Na de fotoboeken over locomotieven en motorrijtuigen – een reeks die nog niet volledig is – start Thierry Nicolas met een nieuwe serie themaboeken. Hierin wordt aandacht besteed aan een welbepaalde Belgische spoorlijn, de langs deze lijn gelegen stations en uiteraard het treinverkeer zelf. Als eerste komt de zogenaamde Athus-Meuse verbinding aan bod, netjes gespreid over twee uitgaven. Het eerste boek behandelt lijn 165, de spoorverbinding vanaf de grensstad Athus tot in Libramont. Ook het korte stukje van lijn 155 van Virton via Lamorteau naar Ecouviez (Frankrijk) wordt kort belicht. Het tweede boek behandelt lijn 166, het vervolg van de Athus-Meuse van Bertrix tot in Dinant. 

De Athus-Meuse strekt zich uit over 141 kilometers en doorkruist hierbij Belgisch Lotharingen en gans het Ardens massief. Ze vormt één van de hoofdaders van het Belgische spoorwegnet. Lang was ze het terrein voor de zware goederentreinen richting Luxemburgse staalindustrie en lokale omnibusdiensten, gereden met motorwagens van de reeksen 43 en 45. De oude mechanische seinen gaven de spoorlijn een bijzondere charme. De lijn werd vanaf 2002 gemoderniseerd en geëlektrificeerd met 25Kv-50 Hz rijspanning en maakt nu deel uit van de belangrijke goederen-corridor Antwerpen-Basel/Lyon – Zwitserland/Italië. Beide boeken zijn hetzelfde opgevat: een korte inleiding met gegevens over de spoorlijn gaat de beknopte historiek vooraf, waarna station per station, stopplaats per stopplaats in beeld komt. De foto’s bestrijken zowel het stoomtijdperk (jaren vijftig) als de perioden voor en na de elektrificatie. Zoals bij de Nicolas Collection gebruikelijk worden zwart-wit beelden afgewisseld met kleurenopnames, een groot deel paginagroot afgebeeld. Een beknopt bijschrift geeft informatie over de foto. De nadruk ligt hier niet op de tractievoertuigen, wel op de volledige treinen en hun samenstelling. 

Ook de stationsgebouwen komen in beeld, eveneens in diverse perioden. Enige achtergrondinformatie over de stations ontbreekt, het is immers een fotoboek. Het grootste deel van de foto’s is niet eerder gepubliceerd, en komt uit de archieven van Thierry Nicolas, Michel Hanssens, Jacques-Henri Renaud, Ronald Mardaga, Jean-Claude Girard, Christian Schnabel, Horst Kraft en Serge Martin. De boeken over lijnen 165 en 166 vormen in feite één geheel. Het zijn geen lijnstudies, maar een mooi beeldverhaal doorheen de jaren en seizoenen van één van de mooiste spoorlijnen van België. 

Ze vormen beide een goede aanvulling op de eerdere uitgaven over tractiematerieel maar door het verleggen van de nadruk op ganse treinen vormen ze beslist een inspiratie voor voorbeeldgetrouwe treinsamenstellingen op de modelspoorweg. Enigste minpuntje vinden we de landkaart met het verloop van de spoorlijnen, die had best wat duidelijker gemogen. Met 288 pagina’s en bijna 500 foto’s per deel vormen ze een ideaal geschenk om jezelf – of anderen – cadeau te doen in deze donkere tijden. (GVM)

Door Thiery Nicolas, Nicolas Collection, uitgeverij Transnico International Editions, ISBN 978-2-930748-46-7 en ISBN 978-2-930748-45-0, liggend formaat 21,5 x 30 cm, tweetalig Nederlands-Frans, slappe kaft, 288 pagina’s, prijs  51,10 per boek incl. verzendkosten (7,90 Euro verzendkosten enkel België). Voor porttarieven buitenland gelieve ons te contacteren.

Na de fotoboeken over locomotieven en motorrijtuigen – een reeks die nog niet volledig is – start Thierry Nicolas met een nieuwe serie themaboeken. Hierin wordt aandacht besteed aan een welbepaalde Belgische spoorlijn, de langs deze lijn gelegen stations en uiteraard het treinverkeer zelf. Als eerste komt de zogenaamde Athus-Meuse verbinding aan bod, netjes gespreid over twee uitgaven. Het eerste boek behandelt lijn 165, de spoorverbinding vanaf de grensstad Athus tot in Libramont. Ook het korte stukje van lijn 155 van Virton via Lamorteau naar Ecouviez (Frankrijk) wordt kort belicht. Het tweede boek behandelt lijn 166, het vervolg van de Athus-Meuse van Bertrix tot in Dinant. 

De Athus-Meuse strekt zich uit over 141 kilometers en doorkruist hierbij Belgisch Lotharingen en gans het Ardens massief. Ze vormt één van de hoofdaders van het Belgische spoorwegnet. Lang was ze het terrein voor de zware goederentreinen richting Luxemburgse staalindustrie en lokale omnibusdiensten, gereden met motorwagens van de reeksen 43 en 45. De oude mechanische seinen gaven de spoorlijn een bijzondere charme. De lijn werd vanaf 2002 gemoderniseerd en geëlektrificeerd met 25Kv-50 Hz rijspanning en maakt nu deel uit van de belangrijke goederen-corridor Antwerpen-Basel/Lyon – Zwitserland/Italië. Beide boeken zijn hetzelfde opgevat: een korte inleiding met gegevens over de spoorlijn gaat de beknopte historiek vooraf, waarna station per station, stopplaats per stopplaats in beeld komt. De foto’s bestrijken zowel het stoomtijdperk (jaren vijftig) als de perioden voor en na de elektrificatie. Zoals bij de Nicolas Collection gebruikelijk worden zwart-wit beelden afgewisseld met kleurenopnames, een groot deel paginagroot afgebeeld. Een beknopt bijschrift geeft informatie over de foto. De nadruk ligt hier niet op de tractievoertuigen, wel op de volledige treinen en hun samenstelling. 

Ook de stationsgebouwen komen in beeld, eveneens in diverse perioden. Enige achtergrondinformatie over de stations ontbreekt, het is immers een fotoboek. Het grootste deel van de foto’s is niet eerder gepubliceerd, en komt uit de archieven van Thierry Nicolas, Michel Hanssens, Jacques-Henri Renaud, Ronald Mardaga, Jean-Claude Girard, Christian Schnabel, Horst Kraft en Serge Martin. De boeken over lijnen 165 en 166 vormen in feite één geheel. Het zijn geen lijnstudies, maar een mooi beeldverhaal doorheen de jaren en seizoenen van één van de mooiste spoorlijnen van België. 

Ze vormen beide een goede aanvulling op de eerdere uitgaven over tractiematerieel maar door het verleggen van de nadruk op ganse treinen vormen ze beslist een inspiratie voor voorbeeldgetrouwe treinsamenstellingen op de modelspoorweg. Enigste minpuntje vinden we de landkaart met het verloop van de spoorlijnen, die had best wat duidelijker gemogen. Met 288 pagina’s en bijna 500 foto’s per deel vormen ze een ideaal geschenk om jezelf – of anderen – cadeau te doen in deze donkere tijden. (GVM)

Door Thiery Nicolas, Nicolas Collection, uitgeverij Transnico International Editions, ISBN 978-2-930748-46-7 en ISBN 978-2-930748-45-0, liggend formaat 21,5 x 30 cm, tweetalig Nederlands-Frans, slappe kaft, 288 pagina’s, prijs  51,10 per boek incl. verzendkosten (7,90 Euro verzendkosten enkel België). Voor porttarieven buitenland gelieve ons te contacteren.

Modelspoormagazine Alstom reeks 41

De tweedelige dieselstellen van de reeks 41 zullen wellicht de laatste dieselstellen zijn die de NMBS besteld heeft. De eerste stellen van een reeks van 96 kwamen in dienst in 2002, en ze vervingen zowat alle dieseltreinen in reizigersdienst alsmede de dieselstellen van de reeksen 44 en 45. De dubbele stellen werden gebouwd door Alstom Barcelona, een primeur voor de NMBS. Ze werden bij hun uitlevering

ingezet op de ‘Athus-Meuse’ lijn (tot de komst van de Desiro’s) en op het gehele niet geëlektrificeerde net van de NMBS. Zoals in de Nicolas Collection gebruikelijk komen alle nummers van de reeks aan bod, meestal in een pagina vullende foto. Niets lijkt zo veel op een stel Reeks 41 als een ander stel Reeks 41, dus inzake rollend materieel is het (te) veel van hetzelfde. De enige variatie is de koppeling van de stellen, tot 3 stuks. Gelukkig maken de diverse fotostandpunten veel goed, en maken we een virtuele reis door het Belgisch landschap in de eenentwintigste eeuw. Mehano heeft van de reeks 41 een schaalmodel gemaakt dat thans op de tweedehandssite’s erg gezocht is. (GVM)

Door Thierry Nicolas, Nicolas Collection, uitgeverij Transnico International Editions, ISBN 978-2- 930748-61-0, liggend formaat 21,5 x 30cm, tweetalig Nederlands-Frans, slappe kaft, 176 pagina’s, prijs € 35.   (Portkosten: 7,90 Euro enkel België). Voor porttarieven buitenland gelieve ons te contacteren.

boeken Modelspoormagazine AM86

De tweeledige elektrische motorstellen van het type AM 86 (reeks 901-952) zijn inmiddels dertig jaar in dienst van de NMBS. Ze werden ontworpen voor snelle stopdiensten en kunnen dan ook snel optrekken, wat hen de bijnaam ‘Sprinters’ opleverde. Maar deze stellen zijn beslist beter bekend onder hun bijnaam ‘Duikbril’, verwijzend naar het karakteristieke front van het stel. Oorspronkelijk droegen ze de bordeaux-rode livrei, tussen 2012 en 2017 werden ze gemoderniseerd en van een frisse ‘new look’ livrei voorzien. Deze motorstellen werden hoofdzakelijk ingezet op de geëlektrificeerde lijnen rond Brussel en Antwerpen.

Zoals gebruikelijk in de Nicolas Collection komen alle nummers van de reeks aan bod, de meeste zelfs meermaals, soms in beide kleurstellingen, soms als enkel stel en vaak ook gekoppeld met een ander stel van dezelfde reeks. Alle foto’s zijn in kleur, de meeste pagina vullend. Omdat niets zoveel lijkt op een AM86 dan een andere AM86 zullen vele liefhebbers wellicht ook aandacht hebben voor de diverse plaatsen op het spoorwegnet waar de foto’s werden genomen. Een aantal is in de loop van de inzet van de AM 86 behoorlijk van uitzicht veranderd, en zijn dus al historische opnames. Het type AM86 werd in model op schaal 1:87 uitgebracht door Van Biervliet. Lezers van Modelspoormagazine en Spoorwegjournaal kunnen dit boek met 10% lezerskorting bestellen bij MetaMediaGroep, onze uitgever. (GVM)

Door Thierry Nicolas, Nicolas Collection, uitgeverij Transnico International Editions, ISBN 978-2-930748-63-4, liggend formaat 21,5 x 30 cm, tweetalig Nederlands-Frans, slappe kaft, 96 pagina’s, prijs € 27. (Portkosten: 7,90 Euro enkel België). Voor porttarieven buitenland gelieve ons te contacteren.